Subject: Silla tee 6, Reiu küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond
From: "Marko Raid" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 10:51:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Silla tee 6 kinnistule planeeritakse 14 korteriga ridaelamut (I
kasutusviis). Kohalik omavalitsus nõuab tuletõrje veevõtukoha rajamist
mahutitega.

KOV info kohaselt on detailplaneeringuga nõutav vooluhulk 6 l/s. Lähim
veevõtukoht tagab 3 l/s. Kui me projekteerime 40 m3 mahuti (30 m3 kasuliku
mahuga), siis kas see on piisav?

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

 <http://www.aquare.ee/> www.aquare.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.